22 Kasım 2007

MEB 2007-2008 Türkiye Satranç Birinciliği, Mersin

2007 - 2008 Milli Eğitim Bakanlığı Türkiye Şampiyonası 12-15 Aralık tarihleri arasında Mersin Suphi Öner Öğretmen Evi'nde düzenlendi. Bu organizasyona ev sahipliği yapan Mersin Milli Eğitim Müdürlüğü ve TSF İl Temsilciliği, Ayrıca Hakem Heyeti tüm katılımcılar,veliler ve antrenörler tarafından takdirle karşılandı.

Düzenlenen ödül töreninde; İlk dört dereceyi alan sporcular Milli Eğitim Bakanlığı ve Mersin Milli Eğitim İl Müdürlüğü tarafından verilen kupalarını 4-10 sporcular plaketlerini coşkuyla kaldırdılar. Bunun yanısıra tüm sporculara ve hakemlere katılım belgesi düzenlendi. Ödüller, Mersin Milli Eğitim Müdürü Hasan Gül, TSF Yönetim Kurulu Üyesi Gülkız Tulay, Mersin Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Sabri Özbey, Pamukkale Bölge Temsilcisi Halil Hilmi Darı, Başhakem Kemal Nurlu ve Mersin İl Temsilcisi Ömer Faruk Ercan tarafından verildi

Küçükler Sıralama

Yıldızlar Sıralama

Gençler Sıralama

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder