15 Mayıs 2020

Avrupa Çevrimiçi U1400 Test yarışmasına katıldım 14.05.2020

14.05.2020 tarihinde Chess.com sitesinde yapılan Avrupa Çevrim içi U1400 Test yarışmasına katıldım. Bu ilk Avrupa şampiyonası deneyimim. Sonuçların linkini aşağıda paylaşıyorum.

Sonuç Linki

Evden online satranç kapsamında ECU (Avrupa satranç birliği) tarafından düzenlenen Avrupa Çevrimiçi Hızlı Satranç Şampiyonasının Test yarışmasında benden yaşça küçük ama satranç kuvveti bana yakın hatta üstün rakiplerle oynadım 3/5 ile 31. dereceyi yaptım toplam 130 oyuncu arasında. Benim için güzel bir deneyimdi, turnuvanın Temposu:10/2 idi toplam 5 Tur İsviçre sistemiyle yapıldı. 16 sında resmi Eleme yarışması yapılacak, elemelerde başarılı olan yarışmacılar 17 Mayıs tarihinde Final yarışmasına katılacaklar.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder